სასწავლო კურსის მიზნები

·   სტუდენტებს გააცნოს კონკურენტული, მონოპოლური, ოლიგოპოლური და მონოპოლისტური კონკურენტული ბაზრები;

·   გაანალიზდეს მომხმარებლის არჩევანი და ქცევა სარგებლის თეორიის საშუალებით;

·   გაანალიზდეს მწარმოებლის არჩევანი და ქცევა დანახარჯების და წარმოების საშუალებით მოკლევადიან და გრძელ ვადიან პერიოდში;

·   გაანალიზდეს სხვადასხვა სახის ბაზრის ეფექტურობა;

გაანალიზდეს მომხმარებლის და მწარმოებლის ურთიერთობა სხვადასხვა სახის ბაზარზე.