სასწავლო კურსის მიზნები |
· სტუდენტებს გააცნოს კონკურენტული, მონოპოლური, ოლიგოპოლური და მონოპოლისტური კონკურენტული ბაზრები; · გაანალიზდეს მომხმარებლის არჩევანი და ქცევა სარგებლის თეორიის საშუალებით; · გაანალიზდეს მწარმოებლის არჩევანი და ქცევა დანახარჯების და წარმოების საშუალებით მოკლევადიან და გრძელ ვადიან პერიოდში; · გაანალიზდეს სხვადასხვა სახის ბაზრის ეფექტურობა; გაანალიზდეს მომხმარებლის და მწარმოებლის ურთიერთობა სხვადასხვა სახის ბაზარზე.
|
- Teacher: ramaz gerliani